خون شهدا مایه تقویت گفتمان مقاومت در سراسر جهان می‌شود

1402/10/14
230
0
سیاسیاخبار ایران
کد خبر :9855

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار پرتال خبری آران و بیدگل نیوز گفت: حادثه اندوه‌بار شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم آزاده و شهروندان بی‌گناه در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط ایادی رژیم صهیونیستی و تروریست‌های مزدور، بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی را نمایان کرد.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود:ترور مردم و به ویژه کودکانی که برای حضور در مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گلزار شهدای شهر کرمان جمع شده بودند از سوی هر انسان آزاده ای محکوم است.

 

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: دشمنانی که از مرزهای امنیتی ما عبور و به صفوف ملت ما حمله کردند باید بدانند وعده خدا حتمی است و قطعا رژیم صهونیستی نابود خواهد شد.

 

امام جمعه آران و بیدگل بیان داشت: شجره طیبه «مقاومت» که سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان اسلام رقم زد همچنان با خون شهیدان آبیاری می‌شود و خون شهدا این قدرت و گفتمان مقاومت را روز به روز بیشتر می کند.

 

حجت الاسلام سلیمانی افزود: دشمنان باید بدانند که این اقدام رذالت بار آن ها بی پاسخ نخواهد ماند و آن ها هزینه سنگین این رفتار خود را دریافت خواهند کرد.

خبرنگار آران وبیدگل نیوز : روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.