حال خوب شهرستان آران و بیدگل به حال خوب مناطق صنعتی این شهرستان برمی‌گردد.

1400/10/13
130
0
اقتصادیشهرک های صنعتی
کد خبر :9236

به گزارش آران و بیدگل نیوز، فرمانداری این شهرستان در دیدار مدیرعامل و اعضای هیئت امنای شهرک صنعتی سلیمان صباحی با وی گفت: رشد و توسعه اقتصادی کشور در گرو حمایت از تولید و صنعتگران است که رونق اقتصادی و اشتغالزایی را به دنبال دارد.

وی به نقش برجسته صنعتگران شهرستان آران و بیدگل در دوران تحریم اقتصادی اشاره کرد و افزود: صنعتگران با تمام توان خود، صنعت را سرپا نگه داشتند و این مهم شایسته تکریم است.

وی شهرک‌ها و مناطق صنعتی شهرستان آران و بیدگل و از جمله شهرک صنعتی سلیمان صباحی را قلب تپنده این شهرستان در اقتصاد، تولید و اشتغال نام برد و افزود: حال خوب شهرستان ما به حال خوب این مناطق صنعتی برمی‌گردد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد: امروز در شرایط فعلی کشور که تولیدکنندگان به یاری و کمک دولت آمده‌اند، باید از تولید‌کننده و صنعتگر حمایت و یاری کرد نه اینکه برای آنها مشکلاتی به وجود آوریم و مزاحمتی برای تولید آنان باشیم.

گفتنی است در این نشست، مشکلات مالیات بر ارزش افزوده، پست برق ۶۳ کیلوولت ویگل، اسناد مالکیت اراضی شهرک صنعتی سلیمان صباحی، اصلاح معابر شهرک و تعریض زیرگذر راه‌آهن جاده قدیم آران و بیدگل به کاشان از سوی حاضرین در این نشست مطرح شد.

شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۸۰۰ واحد تولیدی کوچک و بزرگ که بیشتر آنها در صنعت فرش فعال است، زمینه اشتغال ۲۰ هزار نفر را فراهم کرده است.

این خطه با تولید سالانه افزون بر ۵۰ میلیون مترمربع فرش ماشینی رتبه نخست کشور و رتبه دوم تولید فرش ماشینی جهان پس از غازی عنتب ترکیه را از آن خود کرده است.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.