انتخابات، مظهر اراده ملی و جمهوریت نظام اسلامی است

1402/12/11
70
0
سیاسیتمام عناوین سیاسی
کد خبر :11009

 

 

 

 

 

 

 

 

روح اله قربانی در گفت و گو با خبرنگار پرتال خبری شهرستان آران و بیدگل گفت: انتخابات، مظهر جمهوریت نظام اسلامی است و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه همچون گذشته با حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دادند همیشه پشتوانه نظام جمهوری اسلامی هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: حضور هنرمندان، خبرنگاران و رای اولی ها در این انتخابات از ساعات اولیه امروز نشان از حضور گسترده اقشار مختلف مردم بویژه نخبگان فرهنگی هنری در انتخابات دارد.

 

قربانی ادامه داد: علیرغم هجمه های دشمنان در ماه های اخیر برای کاهش مشارکت مردم  در انتخابات، مردم با بصیرت و ولایت مدار همچون گذشته نشان دادند پای آرمان های انقلاب خود هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل حضور رای اولی‌ها در صحنه انتخابات را سبب شور و نشاط آن دانست و گفت: رسیدن به سن حضور رای اولی‌ها در انتخابات، در حقیقت جشن بلوغ سیاسی برای مشارکت و نقش آفرینی در این رویداد مهم سیاسی است.

 

قربانی در ادامه بیان داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، به فراخور وظایف خود در این ایام برنامه های مختلفی را جهت تبیین دستاوردها و افزایش مشارکت مردم ویژه اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه و اقشار مختلف مردم برگزار کرده است.

خبرنگار پرتال خبری شهرستان آران وبیدگل  : روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.