پیام فرماندار شهرستان آران و بیدگل به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور

1401/05/05
224
0
سیاسیتمام عناوین سیاسی
کد خبر :9085

علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی، پنجم مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نماز عبادی سیاسی جمعه کشور را به امامان جمعه شهرستان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِذَا نُودِیَ لِلصَّلَاهِ مِنْ یَوْمِ الْجُمُعَهِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِکْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَیْعَ ذَلِکُمْ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ (سوره جمعه آیه ۹)

اى کسانى که ایمان آورده‏ اید چون براى نماز جمعه ندا درداده شد به سوى ذکر خدا بشتابید و داد و ستد را واگذارید اگر بدانید این براى شما بهتر است.

پنجم مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت حضرت آیت الله طالقانی به عنوان مهمترین پایگاه مذهبی و سیاسی، ثمره انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران به رهبری بنیانگذارکبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) در احیای این سنّت اسلامی و حاصل به ثمر نشستن خون پاک شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

بی شک نقش سازنده فریضه ائمه جمعه، در دوران تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس تا دوران تشدید تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملّت ایران ، تدوام یافته و  وحدت و همبستگی را در جامعه اسلامی، دنبال کرده است.
به همین مناسبت از اهتمام ارزشمند اعضای ستادهای نمازجمعه بویژه ائمه محترم جمعه شهرآران و بیدگل، نوش آباد ، سفیدشهر و ابوزیدآبادکه برای زمینه‌سازی یکپارچگی و همدلی مؤمنان در میعادگاه هفتگی نمازجمعه تلاش می کنند، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم و توفیق روز افزون برادران و خواهران ایمانی را در پیشبرد اهداف نظام  مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.
امید است با توفیق الهی و در سایه توجّهات حضرت ولی عصر (عج) و عمل به منویّات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و با تلاش دست اندرکاران و اهتمام ائمه گرانقدر جمعه، شاهد استمرار دعوت عملی به تقوا و پرهیزگاری، روشنگری و هدایت‌گری و تحقق عملی امر به معروف و نهی از منکر در نمازهای دشمن شکن جمعه باشیم.

علی اکبر رضایی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل

 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.