ورود سامانه بارشی از روز سه شنبه به آران و بیدگل

1401/08/08
1010
0
اجتماعیتمام عناوین اجتماعی
کد خبر :9376

به گزارش آران و بیدگل نیوز، عباس ارغوانی، با بیان اینکه از روز سه شنبه 10 آبان‌ماه جاری سامانه بارشی وارد مناطق شهرستان‌های کاشان و آران‌ و بیدگل می‌شود، افزود: با ورود این سامانه بارشی احتمال شکستن رکود بی‌بارشی پاییزی در این مناطق دور از انتظار نیست..

وی، ضمن اشاره به وقوع باران، کاهش دما و تندباد در کاشان و آران‌ و بیدگل اظهار داشت: بر اساس شرایط جوی و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته هشدار زرد هواشناسی برای منطقه صادر شده است.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان با بیان اینکه اوج بارش‌ها روز چهارشنبه و در مناطق مختلف متفاوت است، ابراز داشت: آران و بیدگل پیش‌بینی شده است و مخاطرات جوی دیگری نیز با ایجاد این سامانه پیش‌بینی می‌شود.

وی از وقوع گرد و خاک با توجه شرایط پیش رو خبر داد و گفت: از سه شنبه تا اواسط هفته بعد کاهش دما در منطقه کاشان و طی این ایام با توجه به گرادیان فشار، تندباد و خیزش محلی گرد و خاک هم دور از انتظار نیست.

ارغوانی تصریح کرد: ️ناودان منازل، مسیر جریان روان‌آب‌ها کنترل و بازگشایی شوند و وسایل گرمایشی راه اندازی و بهره‌برداری کشاورزی و دامداری نسبت به تامین سوخت و استحکام سازه‌های خود اقدام کنند و با توجه به آغاز ناپایداری‌ها در برنامه‌ریزی‌های خود پیش‌بینی روزهای آینده را کسب کنند.

 

 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.