كسب رتبه دوم شهروند نوش آبادی در جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی

1391/12/07
245
0
اجتماعیتمام عناوین اجتماعی
کد خبر :3877

سیدجعفر فاطمی نوش‌آبادی، خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران(ایكنا) با اعلام این خبر گفت: با توجه به برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی توسط اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، وبلاگ «زلال وحی» موفق به كسب رتبه دوم كشوری در بخش گزارش و خبر شد.

\"\"
فاطمی نوش‌آبادی خاطرنشان كرد: جشنواره در چهار بخش و 11 زمینه با 48 برگزیده برگزار شد و بخش‌های اصلی جشنواره فتوبلاگ، پادكست، ویدئو كست، وبلاگ متنی و بخش وبلاگ‌های مراكز و مؤسسات فرهنگی قرآنی بود كه وبلاگ متنی شامل مقاله و پژوهش، داستان و شعر، گزارش و خبر، خاطره‌نویسی، آموزش، تأویل، تفسیر و تدبر و بخش احادیث است.

وی افزود: وبلاگ زلال وحی در زمینه گزارش و خبر قرآن كریم از روز چهارشنبه، سیزدهم بهمن‌ماه فعالیت خود را در فضای سایبری شروع كرده كه تاكنون بیش از 2050 گزارش ،خبر و مطلب ارسال كرده است و بیش از پنجاه و پنج هزار بازدید كننده داشته است. «زلال وحی» به نشانی http://zolalevahy.blogfa.com توانست مقام دوم در بخش گزارش و خبر را احراز كند و موفق به دریافت هدیه نقدی و لوح تقدیر و تندیس جشنواره شود.

فاطمی ادامه داد: البته به فضل الهی و بركت فعالیت‌های قرآنی به‌‌ویژه در فضای سایبر، وبلاگ زلال وحی در سال گذشته نیز در اولین دوره این مسابقات كه با گستره بین‌المللی برگزار شد، رتبه سوم بین‌المللی وبلاگ‌نویسی قرآنی در زمینه گزارش و خبر را كسب كرد.

مدیر وبلاگ‌زلال وحی اظهار كرد: وبلاگ زلال وحی با تولید محتوای مجازی با موضوعاتی جون وبلاگ قرآنی «زلال وحی» شامل مطالبی چون آشنایی با قرآن و مراكز قرآنی، دانستنی‌های قرآن، احادیث قرآنی، معرفی كتب قرآنی، معرفی مجلات و نشریات قرآنی، معرفی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی قرآنی، معرفی وبلاگ‌های قرآنی، جشنواره‌های قرآنی، قرآن از نگاه بزرگان، داستان‌های قرآنی، اشعار قرآنی، قرآن و كتب آسمانی، اخبار و گزارش‌های قرآنی، مقالات قرآنی، قرآن و جهاد اقتصادی، دانلود و نرم‌افزار قرآنی، قرآن و ولایت، حجاب در قرآن، چگونگی حفظ قرآن كریم، تصاویر و فیلم‌های قرآنی و بزرگان قرآنی در فضای مجازی فعالیت می‌كند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر در مورد دومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.quranblogging.irمراجعه كنند.


برای مراجعه به وبلاگ زلال وحی اینجا كلیك كنید!
   
;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.