آیین کلنگ زنی احـداث آموزشـگاه ۹ کلاسـه در آران و بیـدگل

1401/04/21
149
0
سیاسیتمام عناوین سیاسی
کد خبر :9074

به گزارش آران و بیدگل نیوز:طی آیینی با حضور دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین استان و شهرستان کلنگ آموزشگاه ۹ کلاسه شهید اصغر حیدری‌مقدم با مشارکت خیّر حاج احمد حیدری‌مقدم به زمین زده شد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این مراسم ضمن قدردانی از همّت خیّرین مدرسه ساز در شهرستان گفت: مدرسه سازی یکی از راه‌هایی است که کودکان این مرز و بوم را به سوی تعلم و نیکی رهنمون می‌سازد و با نگاهی به آینده، پیشرفت و ارتقای کشور را در همه حوزه‌ها به ارمغان می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه هیچ جامعه‌ای نمی‌تواند بدون توسعه علمی به توسعه پایدار که تضمین کننده سربلندی، اقتدار، عزت، رفاه و سعادت آن جامعه هست، دست پیدا کند اظهار داشت: برای رسیدن به این توسعه علمی، نیاز است که فرزندان هر کشور در محیط‌های علمی مناسب و مدارس مجهز و پیشرفته رشد و تحصیل کنند.

رضایی با تأکید بر اینکه مدرسه سازی باقیات‌ الصالحاتی است که هم در این دنیا و هم در آخرت نتایج بزرگی برای افراد دارد. افزود: خیّرین مدرسه ساز با ایثار مال خود در پیشرفت کودکان و نوجوانان ایرانی و ساخت ایران عزیز در آینده سهم بسزایی داشته و دارند.

گفتنی است برای ساخت این آموزشگاه ۱۸ میلیارد تومان اختصاص یافته که ۵۰ درصد آن توسط خیّر گرانقدر حاج احمد حیدری‌مقدم پرداخت می شود.

alt text alt text

alt text alt text

 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.